Naponta egymillióan kapcsolódnak be a Balatoni nyárba, hétvégén minden harmadik néző az MTV adását választja.
Az m1 új, június 20-tól indult Balatoni nyár című szórakoztató magazinjával már minden harmadik magyar találkozott: a tévéműsor élő adásait hétköznap délelőttönként 9 órától, hétvégén pedig a Ma reggel időpontjában, 5.50-től sugározza a csatorna, és délután is bejelentkezik a műsor a révfülöpi szabadtéri stúdióból. Az AGB Nielsen adatai alapján a műsor első hetében a délutáni bejelentkezésekkel együtt a Balatoni nyár adásai naponta 1 millió embert értek el hosszabb-rövidebb időre, egy hét alatt pedig összesen 3,5 millióan találkoztak a műsorral, vagyis a magyarok több mint harmada már belenézett az adásba.
A magazin átlagos nézettsége hétköznap délelőttönként 110 ezer fő volt, közönségaránya pedig 15 százalékos. Hétvégén a műsor nézettsége az m1-en 60 százalékkal magasabb volt, mint hétköznap. Az m1 és m2 együttes közönségaránya a műsor alatt 30 százalékot ért el, ami azt jelenti, hogy szombaton és vasárnap minden harmadik néző a Balatoni nyár adását választotta.
Rákay Philip, az m1 programigazgatója elmondta: a magazin azért vonzza a nézőket, mert amellett, hogy az érdeklődők naprakész híreket kapnak a fontosabb balatoni és régiós eseményekről, a kétórás élő műsor minőségi alternatíva a televíziónézőknek, akik kedvelik az informatív, mégis szórakoztató adásokat.
(MTI)
Utolsó kommentek