Igaz még csak néhány szolgáltatónál érhető el, máris szép számokat hozott az RTL2. A csatornán különösen jól teljesítenek a saját gyártású műsorok (Forró nyomon, Híradó), az RTL-es műsorok ismétlései, valamint a déli szappanoperák.
Kedden főműsoridőben 1,06 %-os (SHR) közönségarányt ért el a csatorna a 18-49 éves korosztály körében, amivel a Nielesen által mért magyar nyelvű csatornák versenyében a 17. helyet szerezte meg. Ezzel az eredménnyel olyan évek óta működő csatornákat utasított maga mögé, mint a Fem3 és a Story4. Egész napos átlagot tekintve (1,08% SHR) pedig a 18. helyen végzett az RTL csoport legújabb kábelcsatornája. Az RTL II profilját leginkább meghatározó saját gyártású műsorok jól nyitottak az első héten. Kedden a Heti Hetes az éppen televíziót néző 18-49 éves korcsoport 1.59 %-át ültette képernyő elé, ezen a napon a legnézettebb műsor lett a csatornán. Kicsit maradt csak le tőle az Egy rém modern család, amely 1,38%-os (SHR) közönségarányt ért el.
Szerdán is a legnézettebb RTL II-es műsor egy hazai gyártású produkció lett. A Forró nyomon Máté Krisztinával átlagosan a kereskedelmi célcsoport 1,78%-át(SHR) vonzotta. A műsor, amelynek egy részét sugárzás előtt a nyomozás érdekeire hivatkozva letiltotta az ügyészség, egyes időszakában még a vele párhuzamosan futó m1 műsorát is megelőzte. Ezen a napon 11:30 és 12:30 között az 50 évnél fiatalabb korcsoportban a negyedik legnézettebb csatorna volt az RTL II 6,5%-os (SHR) közönségarányával. Az említett idősávban sugárzott Kaméleon című sorozat a csatorna második legnézettebb műsora lett. A harmadik helyre a szintén saját gyártású Vacsoracsata futott be, amely a 18-49 éves célcsoport 5%-át(SHR) érdekelte. A délután sugárzott telenovellák közül a kereskedelmi célcsoport körében A végső akarat című török sorozat végzett az élen 3,6%-os(SHR) közönségaránnyal.
Szintén jól szerepelt az RTL II Híradó, Rábai Balázs hírösszefoglalójára csütörtökön ebben az időben televíziót néző 18-49 éves korosztály 2%-a volt kíváncsi. A csütörtöki toplista élén azonban beelőzte az Egy rém modern család, amelyre a nézők 4,2%-a (SHR) kapcsolt. Az RTL közkedvelt brandje a Vacsoracsata 5,7%-os(SHR) közönségarányt érte el a nézettségi versenyben.
Utolsó kommentek