Nem kicsit előzte be az RTL Klub 2008 őszén konkurensét, amikor elindította az I am celebrity... get me out of here! magyar változatát, hetekkel a hasonló ötleten, de teljesen más kidolgozott formátumon alapuló Tv2-es műsorral, A sztárok a fejükre estekkel szemben.
A műsor telitalálat volt, mivel a magyar nézők csak úgy meredtek a celebek "szenvedésére"... Az Argentínában futó show házigazdái Sebestyén Balázs és Vadon Jani voltak, akik jó választásnak bizonyultak, hiszen személyiségük, humoruk teljesen passzolt a műsorhoz.
Délutánonként háttér-beszélgetős show is indult Lilu vezetésével (Dzsungelparti Liluval). A fő műsorral ellentétben ez már nagyon ambivalensen szerepelt. Míg az első évad háttérműsora sorra vesztett Joshi Bharattal szemben a teljes lakosságot tekintve, addig a korcsoportban 50-50% arányban nyert egyik, másik. A második évadra megtáltosodott délután az RTL Klub, s többször legyőzte a TV2-t, mint előtte.
A Celeb vagyok, ments ki innen! első évadát 1,8 millió néző (39%) követte, ami 18-49-ben 670 ezret jelentett (40,5%).
A 17 + 1 részes show-t rögtön követte a 2. évad ugyanannyi epizóddal, így elég hamar kb. 1 hónap alatt le is ment az egész.
A 2. évad celebjei jobban érdekelte a nézőket, mert közel 2 millióan követték naponta a részeket (42%). A kereskedelmi célcsoportban átlagosan 740ezren nézték (42%).
A tömör adatok előtt egy random Gjon a sok közül:
Teljes lakosságra vetítve is a második évad verte az elsőt.
Részletes délutáni és esti részek nézettsége a tovább mögött látható grafikonokkal.
Mindkét 18. rész egy 'újra együtt' típusú rész volt, ezért van a nézettség csökkenés. Az első évad mindkét "vesztett" része a Megasztárral szemben vesztett.
Részletes nézettség:
Délutáni Dzsungelparti Liluval:
Utolsó kommentek