Második alkalommal tarolt a köztévé szombat este, hiszen az m1 az eurovíziós döntővel ismét legyőzte a kereskedelmi csatornákat: az élő adást 1 millió 15 ezren nézték végig. A hazai elektronikus pop egyik legjobbja, a Compact Disco képviseli Magyarországot és a Magyar Televíziót az 57. Eurovíziós Dalfesztiválon, miután megnyerték A Dal című hazai válogatót szombaton este - áll az MTVA közleményében.
Az mr2 Petőfi Rádió felfedezettje, a Compact Disco képviselheti Magyarországot és a Magyar Televíziót a májusi Eurovíziós Dalfesztiválon. A zenekar kifejezetten a hazai pályázatra írt számmal, a Sound of our Hearts című dallal nyerte meg a hazai válogatósorozatot, amelyre több mint kétszázan jelentkeztek tavaly decemberben. A Dal című háromrészes élő műsorsorozat nézettsége adásról adásra nőtt, az m1 a két elődöntővel és a tegnapi döntővel is igen komoly nézettségi sikereket könyvelhetett el. A műsor átlagos nézettsége 1 millió 15 ezer fő volt, a tévénézők 20,8 százaléka, azaz minden ötödik néző az m1-et választotta szombaton, a Dal közvetítése alatt.
Az AGB Nielsen adatai szerint az m1 a hazai döntő idősávjában a teljes népességben és a felnőttek körében is megnyerte a nézettségi versenyt. A kétórás műsorfolyam idején az m1-re közel 2,5 millióan kapcsoltak oda legalább 1 percre. A műsor a 18-49 évesek körében is nagyon jó eredményt ért el: a közönségarány a fiatalabb célcsoportban is 17,1% lett.
A nyertes dal
A Dal nézettsége a 18-49 évesek körében - rég volt ennyire fej-fej mellett a három csatorna
Utolsó kommentek