A tévénézők 16,4%-a választotta az m1 szombat esti élő show-ját, azonban így is a köztévé legnézettebb múlt heti műsora lett. Csúnyán alulmaradt a vasárnapi Valóvilág párbajjal szemben a Frizbi (is), a 18-49-es korosztályból csupán minden 10. ember követte figyelemmel. A múlt hét legnézettebb műsora a Taxi 2 lett a fiatalok körében, teljes lakosságban azonban a Tények győzött.
Hétköznap délutánonként még mindig óriási a TV2 előnye, főleg a teljes lakosság körében teljesítenek jól a csatorna szappanoperái, de a fiatalok körében is magabiztosan nyernek minden délután. Múlt héten egyik sorozat sem emelkedett 1 millió fő fölé.
Hírműsorok versenyében háromszor nyert a Tények a Híradóval szemben a 18-49 évesek körében, a Fókuszt azonban mindig verte. Teljes lakosságban a Tények teljes adásidőben hétfőtől szombatig győzedelmeskedett a konkurens műsorok felett.
Az Aktívot a nézők 16-19%-a választotta a Fókusszal és a Barátok közttel szemben, tehát gyakorlatilag megörökölte az Összeesküvők számait. Az RTL napi sorozatának legnézettebb részét egyébként közel 1,4 millióan látták, a Jóban rosszban nézettsége azonban alig haladta meg az 1,1 millió főt.
Hétfőn változatlanul erősek a Krimi hétfő sorozatai, a NCIS ismétlése csupán néhány százalékkal maradt le a Valóvilág összefoglalójával szemben. A Nagyágyúk a héten sokat csökkent, hiszen mindkét korcsoportban verte a NCIS LA.
A hét hátralévő részében filmekkel próbálkozott a TV2, azonban azok minden nap alulmaradtak az RTL klubbal szemben. Szerdán az este 11 utánra kerülő Dr. House ismétlése ismét gyengén szerepelt, könnyen elbánt vele a Gyilkos számok ismétlése.
Csütörtökön este ismét szépen teljesített a DTK az m1-en, 415 ezren látták a teljes lakosságból. E héttől a műsor heti váltásban jelentkezik Fábry vadonatúj show-jával, én kíváncsian várom, hogy teljesít a humorista a köztévén...
Szombat délután a TV2 megismételte a szilveszteri Mikroszkóp színpad előadását, a fiatalok körében alulmaradt, teljes lakosságban azonban győzött a Michael című filmmel szemben.
A 8 óra után kezdődő A dal az m1-en teljes lakosságban végig verte a TV2-s A mag című filmet, fiatalok körében azonban végig alulmaradt a kereskedelmi tévékkel folytatott harcban. Teljes lakosságból 822 ezren látták a hanghibákkal teli zenés műsort, fiatalok körében pedig átlagosan 235.000-en követték figyelemmel, ez a célcsoport 11,4%-át jelenti. Egyébként a műsor nézettsége végig hullámzott, de meg van rá az esély, hogy ez jövő héten tovább emelkedjen...
Vasárnap este ismét alulmaradt a Napló a Cobra11 friss részeivel szemben, ezúttal nemcsak a fiatalok körében, hanem a teljes lakosságban is többen nézték a sorozat aktuális részét a magazinnal szemben. Az esti VV párbaj a nézők negyedét érdekelte, az utána következő Frizbit azonban csúnyán elverte a valóságshow. Teljes lakosságban szebben hozott Hajdú Péter műsora, azonban még így sem tudott győzni...
Részletes adatok a tovább után!
Heti átlagok, főműsoridő:
RTL KLUB: 23,2%
TV2: 17,4%
M1: 7,4%
A bejegyzés az AGB Nielsen adatai alapján készült. Forrás: RTL KLUB
Utolsó kommentek