Év eleje óta csütörtökönként látható a DTK, D. Tóth Kriszta show-ja az m1-en. A műsor az őszi szezonban csatornaátlag alatt szerepelt, azonban a nézettsége adásról adásra nőtt. Jövő héttől a műsor heti váltásban jelentkezik majd Fábry Sándor vadonatúj műsorával. Jól teljesít a Maradj talpon is, estéről-estére átlagosan 650.000 ember ül le elé az m1, de a 21:30-as m2-s ismétlés is népszerű, akkor kétszázezren nézik a vetélkedőt. A Duna TV-n a Híradó és a Kisváros népszerű, de a házi TOP5-be befért a vasárnap délutáni Csellengők is.
A Híradó hétfői adása volt a múlt hét legnépszerűbb műsora az m1-en - derül ki az m1 közleményéből. Jól teljesítettek a múlt heti kézilabda és vízilabda EB közvetítések is, a pénteki Franciaország-Magyarország meccset átlagosan 685.000-en látták, verve ezzel a vele szemben futó TV2-s filmet. A meccsbe egyébként szokatlanul sokan kapcsolódtak be, 1.850.000-en néztek bele legalább egy percen keresztül.
Töretlenül jól teljesít a Híradót megelőző sávban a Maradj talpon, múlt héten a hétfői adás volt a legnézettebb, akkor a TV előtt ülők 14,2%-a választotta Gundel-Takács Gábor vetélkedőjét. A népszerűsége a vetélkedőnek annak ellenére sem csökkent, hogy nem a nagyon gyenge ÖsszeEsküvők vagy Aktív fut a második fele ellen, hanem a TV2 legerősebb márkája a Tények.
Népszerű a vasárnapi Magyarország szeretlek is, az éppen tévét nézők 12%-a választotta Csiszár Jenő és Jakupcsek Gabriella versenyét. Ének, tánc, történetek és persze nevetés hétről-hétre, azonban szerintem a csapatkapitányokra már ráférne a csere...
Ötödik helyezett a szerdai Telesport lett, hatodik pedig a DTK egészen pontosan 531.560 nézővel. Igen, ez ugyanaz a műsor, amit korábban alig negyedmillióan választottak. 2 héttel ezelőtt még a TV2-s filmet is verte teljes lakosságban, ezúttal ez a bravúr nem sikerült, de így is rengetegen nézték.
Egyébként beszédes az elért nézők száma is, a múlt heti adásba 1.160.000-en néztek bele. A műsor a 18-49 évesek körében is erősödik, ebből a korosztályból 130.000-en látták, ám ez csupán 6,7%-os közönségarányt jelent - szóval van hova fejlődni még. :)
A szombati Gasztroangyal kilencedik helyezést ért el, és átlagosan minden tizedik néző választotta Borbás Marcsi reality-jét. Tizedik helyezett a keddi vízilabda közvetítés lett, tizenegyedik pedig a hétfő déli Híradó lett, amit 400.000-en láttak és a tévénézők negyedét érdekelte. Az Este szombat esti (rendkívüli) kiadása volt a legnépszerűbb a múlt héten, amely a több százezres kormánypárti tüntetéssel foglalkozott, minimálisan érintve a aznapi ellenzéki tüntetéseket...
Az m2-n a a szombati vízilabda és kézilabda lett a legnézettebb műsor a év 3. hetében. Előbbit 290.000-en látták, de összesen 900.000-en néztek bele legalább egy percre. Harmadik helyezett a pénteki Maradj talpon ismétlése lett, amely egyébként magabiztosan hoz minden hétköznap.
167.000-en látták a vasárnapi Esti mesét, azért a legkisebbek (vagy a szüleik?) sem felejtették még el teljesen a köztévét. Egyébként a csatornának fokozatosan kéne átvenni a helyet a gyerekműsoroknak, hiszen a tervek szerint márciustól gyerek- ifjúsági csatornává alakul.
3 évvel ezelőtt óriási sikerrel futott az m1-en a McLeod lányai című ausztrál sorozat, amelynek ismétlése is csatornaszinten szépen teljesít, az éppen tévét nézők 3%-a követi figyelemmel.
A retroláz az adatokban is meglátszik, a Süsü a sárkány szombat délutáni részét például 100 ezren választották és 270 ezren néztek bele.
A Duna TV-n a legnézettebb a hétfői Híradó lett, a 18 órás hírműsort az éppen tévét nézők 5,8%-a választotta, ez átlagosan 220 ezer főt jelent. Még mindig népszerű a Kisváros sokadik ismétlése, a keddi részt 200 ezren látták. A vasárnap délutáni 1958-as Felfelé a lejtőn című filmet 170 ezren látták és 600 ezren kapcsolódtak be legalább egy percre.
Az m1-ről a Duna TV-re száműzött Önök kérték! csatornaátlagban még mindig népszerű hétről-hétre 150.000-en választják Bényi Ildikó műsorát. Hatodik helyezett a toplistán a vasárnap délutáni Csellengők - Eltűntek nyomában a nézők 5,3%-át érdekelte és a korai időpont ellenére is 150.000-en látták.
Tizenötödik helyig sorozatok, filmek vannak, de a Múltidéző 80.000 nézővel még épp felfért a TOP15-ös listára. Amit én a múlt hétről hiányolok, az a Kívánságkosár, aminek átlagosan 60-90 ezer nézője szokott lenni.
MTV, nézettségi adatok 3. hét
Utolsó kommentek