Október 1-je óta vadonatúj műsorstruktúrával jelentkeznek az m1: új vetélkedők, sorozatok, show műsorok és hírműsorok is indultak a köztévén. A heti átlagos nézettség nem változott számottevően, a kereskedelmi célcsoportban 0,2%-kal nőtt főműsoridőben. A Magyarország szeretlek, a Gasztroreality és a Maradj talpon jól teljesített, a többi műsor nem növelte a fiatalok körében 3,5-6%-os, teljes lakosságban 7-10%-os köztévé nézettségét.
Október 1-jén a megújulást a Hogy lesz? vezette fel, amelyben bemutatták a vadonatúj köztévés műsorok kulisszatitkait, az adás csatornaátlag alatt jelentkezett, csupán a teljes lakosság 4,2%-a nézte.
Utána következett az exhírtv-s Borbás Marcsi "sztárokkal főzős" reality-je a Gasztroangyal, a műsor első adását 232.000-en, másodikat október 8-án már 352.000-en figyelték.
Vasárnap este indult Obersovszky Péter kora esti politikai műsora A lényeg. Az elsőt 151.000-en, a második adást 253.000-en látták. A kereskedelmi célcsoportban még rosszabbul teljesített a műsor, október 2-án csupán 18.000-en látták, ez rá egy hétre 28.000-re nőtt. Korábban a Szempont sokkal jobban teljesített, azonban azt mindenképp ki kell emelni hogy A lényeg mindkét héten az Xfaktor ellen futott.
A megújulás egyik legsikeresebb műsora a Magyarország szeretlek. A vasárnap esténként jelentkező honismereti vetélkedő a teljes lakosság 11-13%-át érdekelte, a fiatalok körében kisebb a közönségarány, hiszen 4-6% környékén teljesített a show, azonban itt is ki kell emelni, hogy a nagyon erős Xfaktor-Valóvilág duó ellen futott.
Az új műsorokból személyes kedvencem Gundel Takács Gábor vetélkedője a Maradj talpon. Az izraeli formátum lényege, hogy egy játékos küzd tíz másik ellen, akik egy körben állnak, egy csapóajtó felett, és ha a középen álló minden ellenfelét legyőzi, akkor 25 millióval gazdagabban megy haza. A játék népszerű nemcsak az idősek, hanem a fiatalok körében is, pénteken 426.000-en látták, ebből 130.000 18-49 év közötti volt. Az átlagos közönségaránya mindkét célcsoportban 10% körül alakul.
D. Tóth Kriszta show műsora csatornaátlag körül jelentkezett, 330.000-en nézték. Rosszul indult a Haction, amelyet máris áthelyeztek hétfőre miután csak a nézők 5,6%-át érdekelte, és folyamatosan csökkenő nézőszámmal futott.
Pénteken a humoré a főszerep az m1-en, hétről-hétre más szórakoztató műsor jelentkezik: múlt héten a L'art pour l'art Társulat poénjain nevetett az ország, ezen a héten pedig Bagi-nacsa invitálta a humorra éhes közönséget a televíziók elé.
A tovább után megtekinthetőek az első 1,5 hét 16:30-24:00 közötti műsorainak számai!
Utolsó kommentek