Múlt héten startolt – és egyből mindent vitt – az X-Faktor, az első adást több mint 2 millióan látták. Fiatalok körében vezet a Barátok közt, teljes lakosságban azonban fej-fej mellett haladt a két konkurens sorozat. Az RTL klub hétfőn, a TV2 csütörtökön váltott a 16:9-es képarányban, azonban a műsorok nézettségénél ez nem meghatározó.
Hírműsorok versenyében a továbbiakban is vezet a Tények, teljes lakosságban a hétfői rész volt a legnépszerűbb, a tévénézők több mint fele követte figyelemmel (50,6%), ez 1 582 892 nézőt jelent. Ugyanebben a korcsoportban az RTL klub vasárnap volt a legerősebb, akkor a bekapcsolt tévék harmadán volt látható a hírműsor összesen 1 178 917 nézővel. A fiatalok körében nagyon népszerű volt vasárnap este a Híradó, összesen 505.652-en nézték (39,4%), Tényekből a csütörtöki volt a legnézettebb 430.524 nézővel (42,4%).
Hétfőn indult a Szív útjai című török sorozat az RTL klubon, amely labdába rúgni sem tud a Második eséllyel szemben: fiatalok körében a közönségarány 6,1%-7,7% között mozgott, teljes lakosságban csupán 6,3-7,7% között alakult. Az RTL-nek végre ki kellene találni valamit délutánra, hiszen az Ezel is hihetetlenül alulmarad a Seherezádéval szemben.
Szombat este a nézők már 7-kor az RTL klubra kapcsoltak várva az esti tehetségkutatót, a Fókusz után nagyon megugrott a csatorna nézettsége, az X-Faktor első félóráját a kereskedelmileg fontos célcsoportból a nézők 48,2%-a választotta, ez műsor végére 54,5%-ra nőtt. Az ellene menő Asterix az olimpián a nézők 18,5%-át érdekelte.
J91: szerintem az X-Faktor ellenében elég jól hozott a fiatalok körében az esti film a TV2-n.
Sorozatok versenyében is vezet az RTL klub, csütörtökön alulmarad a TV2 új sorozata, a Katedrális, de az Dr. House és a Született feleségek vadonatúj részei is leszerepeltek a konkurenssel szemben.
Péntek este sokan választották a magyar-svéd EB-selejtezőt, a fiataloknál 13,2%-ot, teljes lakosságban 15,3%-ot ért el.
Vasárnap este visszatért a Heti hetes, talán ennyire még sohasem volt gyenge a 18-49-es korosztályban csupán 16,2%-ot ért el. Ellene szárnyalt Hajdú Péter műsora, a Frizbit a nézők 24%-a választotta.
Részletes adatok a tovább után!
Heti átlagok, főműsoridő (18:30-23:00):
RTL klub: 28,2%
TV2: 22,3%
MTV: 4,9%
A bejegyzés az AGB Nielsen adatai alapján készült. Forrás: TV2, RTL klub
Utolsó kommentek