A 32. héten ismét a Tények volt a domináló hírműsor, s immár a kereskedelmi célcsoportban is jobban hozott a TV2 bulvárműsora, mint a piacvezető RTL-é.
Hírműsorok:
Az utóbbi héthez képest a Tények kicsit növelni tudta nézőszámát, ezzel heti átlagos nézőszáma 1,35 millió fő (44.6 SHR%), ami a kereskedelmi célcsoportra vetítve 405 ezer fő (40,2 SHR%).
Ezzel a Tények az utolsó Híradóval szemközti napjához képest teljes lakosságban kb. 35%-kal tudta növelni nézettségét, míg 18-49-ben mintegy 28%-kal.
Az RTL Híradó azonban ismét csökkent. A 4 évesnél idősebb lakosságban 5,9%-kal, a 18-49-es csoportban 5,6%-kal csökkent a műsor nézőszáma az előző héthez képest. Átlagosan 875 ezer fő követte a híreket az RTL Klubon (26.5 SHR%), ami a célcsoportban 313 ezer nézőt és 27,7 SHR%-ot jelent.
Habár a nézőszám tekintetében még stabilan pozitív az RTL mérlege a Híradó áthelyezésével, a közönségarányokat figyelembe véve már nem. A teljes lakosságban 8,4%-kal csökkent a műsor részesedése, s célcsoportban 2,9%-kal.
Bulvár műsorok:
A 31. heti visszaesés után az Aktív ismét erőrekapott, s már a Fókusz egyes részeit is verni tudta. A 978 ezres átlagos nézőszámhoz 28,4 SHR%-os közönségarány tartozott, amivel magasan verte a TV2 műsora a konkurencia hasonló témájú magazinját. A Fókuszt kb. 818 ezren követtél figyelemmel (21,9 SHR%). Ezzel az eredménnyel a Fókusz 20%-kal csökkentette názőszámát az utolsó 20.00 órás időben lévő hetéhez képest. Nem kis csökkenést ért el.
A 18-49-es kereskedelmi célcsoportban közel azaonos nézőszám mellett is a TV2 jött ki győztesen. 26,1 SHR%-ps heti közönségaránya az Aktívnak jócskán felülmúlta a 23,6 SHR%-os Fókuszt.
Adatok, táblázat a tovább mögött.
Utolsó kommentek