A 30. heti elemzést itt tudjátok megnézni.
A héten felkerül egy cikk a két hírműsor random napjának témái és tartalmai elemzéséről. Érdemes lesz figyelni a blogot.
A 31. héten mindkét híradó nézőszáma csökkent, miközben a közönségarány viszonylag sagnált vagy növekedett, ebből látszik, hogy most valószínüleg többen mentek el nyaralni, akik nem néztek annyian tévét.
A TV2 Tények műsora esetén a közönségarány növekedés a teljes lakosság körében 4,4% (átlagos SHR%: 44,7%), a 18-49-es korcsoportban 9,4% (átlagos SHR%: 40,7%). Ezzel kiemelkedően nőtt ismét a Tények közönségaránya.
Az RTL Híradó csak a teljes lakosság szempontjábl tudott felmutatni érdemleges közönségarány változást: 2,2%-kal nőtt átlagos 29,1 SHR%-ra a 4 évesnél idősebb lakosság területén. 18-49-ben minimális 0,6%-os csökkenés volt tapasztalható (átlagos SHR%: 30,6%).
A poszt az AGB Nielsen adatai alapján készült. Forrás: RTL Klub.
A táblázathoz jó böngészést!
Utolsó kommentek