Bejön a TV2 nyári műsorstruktúrája a nézőknek
Az elmúlt hét napban 4 teljes napot és 2 főműsoridőt is nyert a csatorna a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban. A teljes lakosság körében pedig még ennél is jobb eredményeket ért el a TV2 az elmúlt héten: teljes napon és főműsoridőben is négyszer nyerte a nézettségi versenyt és vált Magyarország legnézettebb tévécsatornájává.
Egyre több néző választja a TV2 műsorait: Június 9-én, azaz múlt csütörtökön mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében nyerte a TV2 a nézettségi versenyt teljes napon és főműsoridőben egyaránt. Aznap, főműsoridőben az ötven év alatti felnőtt televíziónézők 26,7%-a választotta a csatornát, míg az RTL Klubot csupán 24,7% követte figyelemmel, a teljes napra vonatkozó eredmény pedig 21,1% - 19,9% lett a TV2 javára.
Június 10 teljes napra vetített nézettségi eredménye ismét a TV2 sikerét hozta. A csatorna 20%-os, míg konkurense 19.1%-os közönségarányt tudhatott magáénak a 18-49-es célcsoportban, a teljes lakosság körében pedig 22,6% - 18,7%-ra nyert a TV2.
Pünkösd hétfőn, azaz június 13-án a Madagaszkár című animációs film szállította a kiemelkedő, 27,6%-os főműsoridős közönségarányt a 18-49 évesek körében. Alex és állatkerti haverjai ellen hiába küldte csatába az RTL a templomos lovagokat, az estét csupán 22,4%-kal zárta a csatorna.
Másnap, június 14-én, kedden, újra remekelt a TV2: teljes napon a kereskedelmi célcsoportban és a teljes lakosság körében is nyert a csatorna, és utóbbi célcsoportban a főműsoridőt is magasan vitte (TV2 SHR: 26,5% RTL SHR: 23,4%)
A TV2 győzelem hulláma tegnap sem állt meg: teljes napon mindkét célcsoportban jobb eredményt ért el, mint konkurense: a teljes lakosság körében 22,1%-os (RTL SHR: 16,7%), míg a 18-49 évesek körében 18,9%-os közönségaránnyal (RTL SHR: 16,8%) nyert a TV2 riválisával szemben.
Forrás: AGB Nielsen/TV2 kutatás
Sajtóközlemény - TV2
2011.06.20. 12:06 J91
2 komment
Címkék: tv2 sajtóközlemény nézettség

Utolsó kommentek