Merészet alkotott a Story4 és Vágó István, hiszen múlt héten elindult a csatorna saját ötleten alapuló vetélkedője, az átVágó. A kvízprofesszort a Párbaj buktája óta csak beszélgetős műsorokban láthattuk az ATV-n, hétfőn azonban visszatért a gyökerekhez. A vetélkedő három fordulóból áll, a harmadikban már csak egy játékos küzd a 10 millió feletti nyereményért, a feladat pedig nem túl bonyolult: egy-egy állításról kell eldönteni, hogy igaz vagy hamis.
A díszlet legnagyobb eleme egy emberi agyat ábrázoló neongömb, amelyben két szék található egy-egy monitorral, a műsor talán ebben hasonlít a Legyen Ön is milliomosra. A vetélkedőben a játékos személyisége helyett a kérdések kerülnek előtérbe, - ez némileg ellentmond a mostani televíziós trendeknek.
A Story4-en korábban is láthattunk vetélkedőt, ősszel a Szerencsekerék tért vissza a csatornán, amely elég jól szerepelt, hiszen egy-egy adását akár 60 ezren is figyelték a 18-49-es korosztályból.
Lexikális tudásra van szükség a vadonatúj Vágó-vetélkedőben
A műsort nagy bevezető kampány előzte meg: óriásplakátok és a Sanoma portfóliójába tartozó összes újságban jelent meg valamilyen cikk az átVágóról.
Ehhez képest a siker mérsékelt: az első adást csak a 18-49-es nézők 2%-a nézte, bár teljes lakosságban javított, a 4 év feletti nézők 2,74%-a követte figyelemmel. A műsor még jobban szerepelt a 18-59 éves átlag feletti státuszú nézők körében, ebből a csoportból az éppen tévét nézők 3,68%-a kapcsolt a csatornára.
Az első öt adásból kedden volt a legsikeresebb a vetélkedő: ekkor átlagosan 45 ezren látták, és összesen 420 ezren néztek bele legalább egy percre. A hét vége fele némileg visszaesett, akkor végig a csatorna átlaga alatt (2,1%) jelentkezett.
A tovább után részletes adatok!
Utolsó kommentek