A Viasat3 volt a legjobb a "kis csatornák" közül a múlt héten, 5,5 százalékos közönségaránnyal a 18-49 éves korosztályban. A Cool mindössze egy tizeddel maradt el tőle. A Film+ is kiemelkedett a héten, a 300 című filmmel aratta le a babérokat, ami a legnézettebb műsort illeti.
A héten sem teljesített rosszul az évben eddig szinte verhetetlen Cool TV, de nem ők voltak a legjobbak. A Viasat3 a múlt héthez képest javított a teljesítményén, miközben a Cool majdnem 1 százalékot rontott, ami nyilván annak is köszönhető, hogy ezen a héten nem sikerült az elmúlt két hétben sugárzottakhoz hasonló sikerű filmeket találniuk. Ez most a Film+-nak sikerült, akik a 300 című filmmel erős eredményt produkáltak. Az előzetesen is sikerre hivatott péntek esti film 12,6 százalékos közönségaránnyal futott, és 227 940 ember követte figyelemmel, ilyenre az utóbbi hetekben csak a Cool volt képes. De a Halálhágó című vasárnapi film is 10,3 százalékkal futott a Film+-on, és 181 772-en nézték, így két hihetetlenül kiemelkedő sikert is elkönyvelhettek a héten. A Viasat3 most már méltán sikersorozatának tekinthető Egy pasi - meg egy kicsi természetesen az e heti top5-be is beférkőzött a negyedik helyen, az éppen tévézők kilenc százaléka nézte a hétfői epizódot, ami 187 507 nézőével a heti toplista második helyére került. Az utóbbi időben ez a Viasat3 legnézettebb műsora, ami a folyamatos közönsége miatt nagyon előnyös a csatornának. A Cool-nak csak a hétfői nap maradt, de ott két szép eredményt is elértek. A fél kilenc körül kezdő Mentalista, és az azt követő Utolsó gyémántrablás is felkerült a heti top5-be. A Mentalistát 172 834-en tekintették meg. Ha a csatornaátlagokat nézzük, akkor a Film+ még nem érte utol a Viasat3-at, és a Coolt, viszont a főműsoridős kiemelkedő filmnézettségeikkel kereskedelmileg mindenképpen komolyan felveszik a versenyt a vetélytársaikkal. Az AXN is javított, 2,3 százalékos átlagközönségarányt elérve. A Comedy Central simán veri a gyengélkedő Story Tvt, akinek egyébként nagyon meglepő módon a vasárnap délelőtti sávban vetített Dallas hozta a legjobb nézettséget. A Prizma TV most 0,7 százalékra fejlődött fel.
Az AXN a szokásos sorozataival hódított és nyerte a főként sorozatokat adó csatornák versenyét a múlthéten. Az NCIS, a New Yorki helyszínelők, és a Gyilkos Elméknek most sem volt ellenfele, sőt a csatorna javított az átlagnézettségén. A sorrend nem nagyon változott az elmúlt hetekhez képest, az AXN-t a Story TV, és az Universal Channel követi, akinek a Monk - a flúgos nyomozó hozta a legnagyobb sikert 34 003 nézővel, és 2,8 százalékos közönségaránnyal.
Tudományos, és sport téren nincs sok változás, a Dicovery és a Sport1, Sport2 a legjobbak. A Discovery a héten kiugró teljesítményt élt el az Autókereskedők című műsorral, amit 63 791 ember követett figyelemmel, ami az éppen tévézők 11,2 százalékát jelentette. A legnézettebb sportműsor pedig megint a Digisporton futott, a Stúdió című műsor ért el közel egy százalékos közönségarányt, és 20 300 nézőt.
Adatforrás: R-Time
Utolsó kommentek