2011 őszétől már a nézők számára is látható jelei lesznek a TV2 megújulásának. A 2010-es vezérigazgató váltást követően az adó új vezérigazgatója Simon Zsolt egy akciótervet állított fel, hogy a tulajdonosi elvárások alapján egy sikeres, eredményes csatorna legyen a Prosiebensat.1 Media AG magyarországi (legnagyobb) adója.
,,A Simon Zsolt vezérigazgató által tavaly év végén elindított helyzetelemzést követően született akciótervben kiemelt fontosságú újrapozícionálás célja, hogy a TV2-t domináns, népszerű, magabiztos és sikeres márkaként pozicionálja mind a nézők, mind a hirdetők felé." - olvasható a TV2 sajtóközleményében.
Ennek az első eleme, hogy az eddigi 2008-as szlogen a "Szenvedélyünk a szórakoztatás" helyébe egy új és pozitív jelentőségű szlogen kerül: "Élmény a négyzeten". Ennek nem titkolt célja a csatorna nevében rejlő "2"-es új jelentéssel való felruházása, mivel ez a "duplát" valamint a "négyzetent" is jelent.
A megújulás nézők számára látható elemei:
- új képernyős arculat
- hosszabb Tények
- dupla részekkel jelentkező Jóban Rosszban
- visszatérő műsorok pl.: Frizbi, krimihétfő, stb.
Új műsorok:
- A katedrális (16:9-ben)
- ÖsszeEsküvők (16:9-ben)
- TOTALCAR !! - újra
- Gimi - websorozat a tv2.hu oldalon. (majd idővel a TV-ben is)
Valamint a 16:9-es képarányra történő áttérés.
A vezetőség célja egy stabil közönségarányú és nyereséges adó működtetése.
Egyébként itt a blogon is jelezték már, hogy esélyes lenne az átállás kapcsán egy arculati frissítés. Én nem tartottam volna ezt jó ötletnek, akkor, ha mondjuk hasonlóan 2008-hoz egy teljesen új megjelenés lett volna az eredmény logócserével, stb.
Azonban az látható volt, hogy a "Szenvedélyünk a szórakoztatás" szellemében épült TV2 nem feltétlenül tudta kommunikálni azt, amit akartak, s nem igazán sikerült elterelni a "második csatorna" jelképét magáról. Erre lehet, hogy most több esély lesz, meglátjuk.
Utolsó kommentek